4.3.2.1. pořizování OOPP se řídí nařízením vlády č. 495/2001 Sb., kterým se stanoví rozsah a bližší podmínky poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čisticích a dezinfekčních prostředků ve znění pozdějších předpisů a zvláštními právními předpisy.
- změnu odstavce 18.1. směrnice „Systém vedení účetnictví“ ve znění:
od 500.000 Kč do 2.500.000 Kč - rada města
Výběr dodavatele na pořízení investic, movitého majetku a výběr dodavatele na zabezpečení oprav, služeb a dalších zakázek v rozsahu 500.00,- Kč až 2.500.000,- Kč (zakázka malého rozsahu ze zákona č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek), doporučuje komise jmenovaná radou města ve složení s převahou odborníků nad zástupci města. Ve výběrové komisi je vždy zastoupen zaměstnanec odboru, který zodpovídá za technické zpracování výběrového řízení, zaměstnanec nebo externí odborník s patřičnou odborností pro daný druh výběrového řízení, člen finančního výboru, dle uvážení rady města podle charakteru zakázky vedoucí odboru kontroly a zástupci města. Radě města je pro zakázky v uvedeném rozsahu vyhrazeno rovněž právo zabezpečení výběrového řízení dodavatelsky. Komise postupuje v souladu se zadáním pro zakázku malého rozsahu, schváleném radou města.
nad 2.500.000 Kč - zastupitelstvo města
Výběrová řízení na zakázky v rozsahu nad 2.500.000,- Kč se řídí zákonem č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů. Výběrovou komisi jmenuje rada města ve složení s převahou odborníků nad zástupci města. Ve výběrové komisi je vždy zastoupen zaměstnanec odboru, který zodpovídá za technické zpracování výběrového řízení, zaměstnanec nebo externí odborník s patřičnou odborností pro daný druh výběrového řízení, člen finančního výboru, dle uvážení rady města podle charakteru zakázky vedoucí odboru kontroly a zástupci města. Komise postupuje v souladu se zadáním podle zákonem č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů schváleném radou města.
- doplnění odstavce 18.1. směrnice „Systém vedení účetnictví“ ve znění:
Rozšíření předmětu investiční zakázky (vícepráce) a vícenáklady v rámci investiční akce schválené zastupitelstvem města a schváleného rozpočtu, kterým celkový rozsah dodávky včetně veškerých navýšení nepřevýší částku 500 tis.- Kč a souhrn veškerých navýšení nepřevýší nabídku z výběrového řízení o více než 20 %, schvaluje starosta.
Rozšíření předmětu investiční zakázky (vícepráce) a vícenáklady v rámci investiční akce schválené zastupitelstvem města a schváleného rozpočtu, kterým celkový rozsah dodávky včetně veškerých navýšení je v rozsahu částek od 500 tis.- Kč do 2.500 tis.- Kč a souhrn veškerých navýšení nepřevýší nabídku z výběrového řízení o více než 20 %, schvaluje rada města.
Rozšíření předmětu investiční zakázky (vícepráce) a vícenáklady v rámci investiční akce schválené zastupitelstvem města a schváleného rozpočtu, kterým celkový rozsah dodávky včetně veškerých navýšení převýší částku 2.500 tis.- Kč, schvaluje zastupitelstvo města.
- doplnění směrnice „Systém vedení účetnictví“ o:
provedení předběžné kontroly, to znamená trvat minimálně na vyjádření příslušného příkazce operace a správce rozpočtu ke každému materiálu předkládanému radě města a zastupitelstva města ke schválení, pokud se týká financování z rozpočtu města příslušného roku jakož i výhledu.
- doplnění směrnice „Systém vedení účetnictví“ o:
příslušný odstavec a úpravu podpisových vzorů tak, aby umožnily sledování spotřeby pohonných hmot na odbory.
- systém delegování pravomocí příkazců operace na odbory dle návrhu vedoucí finančního odboru, ale neschvaluje následné schválení tiskopisů na formulářích č. 15., 16., tak, jak je v předloženém návrhu směrnice „Systém vedení účetnictví“ zapracován.
- pronájem části pozemku p.č. 369 v k.ú.Mor. Krumlov manželům Jiřímu a Jitce Kratochvílovým, Smetanova 166, Mor. Krumlov za cenu 1,50 Kč/m2
- pronájem sklepa u domu Pod hradbami 175 panu Jiřímu Dvořáčkovi, Sídliště 343, Mor. Krumlov na dobu 30 dní od uzavření nájemní smlouvy.
- návrh uchazečů o veřejnou zakázku malého rozsahu „Zpracování projektu pro stavební povolení a zajištění dokladů pro zahájení realizace a rekultivace skládky LERCH“ v Mor. Krumlově
- výzvu k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu „Zpracování projektu pro stavební povolení a zajištění dokladů pro zahájení realizace a rekultivace skládky LERCH“ v Mor.Krumlově
- starostovi služební zahraniční cestu na reprezentaci „Concentus Moraviae“
2. Rada města neschvaluje
- směrnici „Systém vedení účetnictví“ a ukládá vedoucí finančního odboru směrnici přepracovat a zapracovat do ní všechny schválené změny a doplňky.
3. Rada města souhlasí
- s pronájmem nebytových prostor za účelem poskytování masáží s tím, že bude ceník doplněn o zvýhodnění pro obyvatele DPS
- s tím, aby rekonstrukci pohostinství v Polánce provedla firma OSP a na část prací, aby využila služeb firmy Kotůlek-Herman
4. Rada města jmenuje
- komisi pro otevírání obálek na akci „Rekultivace skládky LERCH“ ve složení:
Marie Valachová, ing. Klára Kalousová, Jiří Matulaj
5. Rada města pověřuje
- starostu uložit investičnímu oddělení hledat další možnosti na získání finančních prostředků na obnovu původního stavu havarijní části městských hradeb pod MěÚ a pod obchodním domem SD Jednota dle již zpracované dokumentace
- starostu uložit řediteli SMM následně projednat výsledky tohoto průzkumu se zástupci Státního ústavu památkové péče
6. Rada města bere na vědomí
- že proti obsahu zápisu z 12.schůze RM neměli členové RM žádné námitky
- materiál zpracovaný pro kontrolu úkolů
- informaci o obsazení bytů v DPS v Moravském Krumlově občany, kterým byl byt přidělen
- zápis ze 4.zasedání komise pro výchovu a vzdělávání ze dne 11.6.2003
- informaci o záměru provozovat internetovou kavárnu v soukromém objektu na ul. Růžová č. 154
- úhradu nedoplatku ZvŠ Rakšice
- předloženou zprávu o uzavření smlouvy mezi SMM a makléřskou pojišťovací firmou Koncepce s.r.o. Brno
- předložený zápis z jednání pracovní skupiny ze dne 13.6.2003 ve věci dopracování materiálů souvisejících s návrhem nového znění uzavíraných smluv na nebytové prostory
- předloženou informaci o nedořešených otázkách s firmou SELF
7. Rada města ukládá
- vedoucí odboru školství a kultury předložit návrh na mimořádnou odměnu pro ředitele Základní školy, nám. Klášterní na schůzi Rady města v měsíci září 2003.
- ředitelce MŠ zajistit informovanost rodičů o provozu Mateřské školy Husova, včetně odloučených pracovišť, v době prázdnin
- Mgr. Třetinovi a ing. Kalousové, zpracovat návrh „Zásad pro poskytování dotací z rozpočtu města pro oblast školství, protidrogové prevence a volnočasových aktivit mládeže mimo sportovní aktivity“
- vedoucí odboru školství a kultury iniciovat svolání Rady školy ZŠ Ivančická
- vedoucí finančního odboru zapracovat posílení rozpočtu MŠ Husova 299 o 20tis. Kč na nákup hraček a pomůcek pro děti do nejbližšího rozpočtového opatření
- starostovi pověřit vedoucího odboru kontroly prováděním kontroly zadání výběrových řízení(po formální stránce) a kontrolou celého průběhu výběrových řízení.
- tajemníkovi, aby do příští schůze RM předložil písemné hodnocení jednotlivých vedoucích odborů
- investičnímu technikovi a řediteli SMM, aby zajistili zpracování statického posouzení celkového stavu hradeb za účelem nutného zabezpečení
- komisi pro regeneraci památkové zóny v souladu se stavebně historickým průzkumem PhDR. Eliáše navrhnout části hradeb vhodné k zachování v seznamu kulturních památek a konzervování z hlediska stáří a vytipovat novodobější úseky, které by pouze respektovaly původní linii hradeb.
- komisi pro regeneraci památkové zóny, aby navrhla objekty památkového charakteru, které by bylo vhodné označit informačními tabulkami a návrh předložit RM
- komisi fondu rozvoje bydlení, aby podala RM návrh na doplnění zásad pro poskytování půjčky z tohoto fondu o možnost více zvýhodněné půjčky na obnovu fasád v památkové zóně s přednostním poskytnutím zájemcům situovaným na náměstí TGM a ulici Zámecká.
- místostarostce, aby pozvala vedení firmy SELF na jednání ZM
- řediteli TaZS vyplatit částku 3.000,- Kč Osadnímu výboru v Rokytné za kovový šrot odvezený ze čtvrti Rokytná, která bude použita na úhradu nákladů spojených s pořádáním DD.
8. Rada města odkládá
- jmenování komise pro výběr zhotovitele do příští schůze RM
9. Rada města nedoporučuje
- na základě vyjádření Komise pro výchovu a vzdělávání, zpracování a předložení návrhu nové vyhlášky o placení příspěvku na částečnou úhradu neinvestičních nákladů
mateřských škol s úpravou příspěvku o 10,- Kč, doporučuje posílení rozpočtu pro MŠ.
10. Rada revokuje
- usnesení přijaté na 1. schůzi RM dne 2.12.2002, cit.: "Pověřuje starostu, aby vyzval škodní komisi k posouzení výše škody, která byla způsobena MěKS v důsledku řešení sporu mezi ředitelkou MěKS a pracovnicemi MěKS, ohledně neplatnosti jejich výpovědi", v plném znění.
11. Rada města doporučuje ZM schválit
- posílení rozpočtu MŠ Husova 299 o 20tis. Kč na nákup hraček a pomůcek pro děti
- rozpočtové opatření 2-2003 včetně všech doplňků, které byly na schůzi RM předneseny a částku na zpracování projektové dokumentace akce stavební úpravy ZŠ Ivančická upravit dle materiálu zpracovaného investičními techniky do ZM
Zapsal :
ing. Fr. Pavlík – tajemník
Ověřovatelé :
Stanislav Trefil – člen RM
Ing.arch. Daniela Kudrová – členka RM
V Moravském Krumlově 23. 6. 2003
Marie Valachová | Bartoloměj Pitlach | |
místostarostka | starosta: |